На 18 ноември bTV Новините отбелязват 25 години от първия си телевизионен ефир. На тази дата през 2000 г. е излъчена първата емисия Новини. Четвърт век по-късно новинарската редакция продължава да бъде основен източник на информация за българското общество.

bTV е медийният бранд с най-голямо доверие в България (национално представително проучване, Ноема, 18-54 г., проведено април-май 2025 г.), с близо 18% повече от следващата телевизия в класацията. През последното десетилетие bTV е и първият избор за гледане на телевизия според данните на национално представителни проучвания на Маркет Линкс или Ноема за съответната година, проведени сред лица на възраст между 18 г. и 54 г.

„Вече 25 години bTV Новините задават стандартите в телевизионната журналистика в България. Следваме ги с ясно съзнание за отговорността, която носим към обществото. Благодарим на зрителите за доверието - то е в основата на всичко, което правим. Не го приемаме за даденост, а като ежедневен ангажимент да бъдем още по-добри. Вярваме, че истинската журналистика се гради не с думи, а с работа - и ще продължим да го доказваме през следващите години.“ заяви главният изпълнителен директор на bTV Media Group Ралф Бартолайт.

„Новините са сърцето на bTV. През тези години нюзрумът винаги е бил всеки ден пред зрителите - с горещите и важни новини, репортажи и включвания от местата, където се случват събитията, у нас и по света. Благодарим на всички колеги, които с професионализъм, отдаденост и смелост пишат историята на bTV Новините, 365 дни в годината.“- допълни от своя страна Асен Иванов, директор на отдел „Новини, актуални предавания и спорт“.

Редакцията на bTV достига до милиони зрители с достоверни новини и отговорна публицистика. През 25-годишната си история тя е преминала през множество технологични промени и иновации - от новите методи на заснемане и монтаж, през модерния студиен комплекс и усъвършенстването на технологиите за създаване на видеосъдържание и предаване на живо, до използването на аугментирана реалност. Разширяването на екипите и кореспондентската мрежа в страната и по света, както и дигиталното развитие, позволяват на зрителите да следят днес новините в реално време на всички bTV платформи и устройства - независимо къде се намират.

По повод 25-годишнината си през ноември bTV представи комуникационна кампания под мотото „Стотици часове. Хиляди истории. Твоите новини.“, която показва близостта на медията до зрителите.

Прочети още

Виж всички

Още от мрежата

Виж всички