Успешният бизнес носи отговорността да споделя блага в името на по-доброто утре за всички. Това е философията, зад която стои „Моушън артс“ ООД – компанията, позната с търговската си марка „Метрореклама“, и нейният управляващ директор Зарина Генчева.

Коледното вълшебство неизменно носи вдъхновение, но за някои то е и повод да инвестират не само емоция и време, а и истинска грижа към околните. Именно това прави „Метрореклама“ за втора поредна година, продължавайки своята последователна мисия да допринася за по-красива и стойностна градска среда. И тази Коледа компанията отново украси знакови места в столицата – ул. „Московска“, Народния театър, ледената пързалка при Орлов мост, както и Националната опера в партньорство с фондация „Кремена и Кирил Домусчиеви“. Светлини, коледни елхи и празнични инсталации преобразиха пространствата, създавайки настроение, което стопля душите и събужда усмивки.

За Зарина Генчева градската среда е домът на всеки софиянец – място, което трябва не само да радва окото, но и да носи усещане за стойност и самочувствие. Според нея София притежава всички предпоставки да се нареди до европейски столици като Виена, Париж и Берлин, стига развитието на градската среда да не отстъпва от дневния ред. Визията обаче не е достатъчна сама по себе си – тя върви ръка за ръка с отговорност, ангажираност и възпитаване на култура на поведение и общуване. Именно тази среда е основа за изграждането на качествено общество и представлява инвестиция в бъдещите поколения. Хармонията в градската визия, по думите ѝ, е резултат от общи и последователни усилия на общини, урбанисти, бизнес и граждани – синергия, за която София вече е достатъчно зряла.

Традиционният проект на „Метрореклама“ за коледната украса на столицата се надгражда всяка година и е естествено продължение на стремежа към гостоприемна и вдъхновяваща градска среда. Особен акцент в тази визия е поставен върху културата и изкуството чрез целенасочени инвестиции в храмовете на българската култура – Националната опера и Народния театър. Тази година операта се превърна в истински дом на Дядо Коледа – с внушителната му шейна с подаръци и пищни коледни елхи, украсени с авторски играчки, създадени от екипа на „Метрореклама“. В Народния театър „Иван Вазов“ празничната концепция надхвърля традиционната украса и отдава почит на твореца – освен сияещи елхи, горящи камини и рисуван килим, посрещащ зрителите, пространството е допълнено с елегантни фотографии на актьорите, поставени в коледни рамки.

Философията зад всички тези инициативи е ясна – успешният бизнес има моралното задължение да споделя и да инвестира в каузи с обществена полза. Възходящото развитие няма истинска стойност, ако не допринася за по-красив и смислен живот за всички. А способността да предизвикаш усмивка у хората е малко вълшебство с голяма сила.

По пътя си на благодетел Зарина Генчева поставя грижата за визията на столицата сред основните си приоритети – за да подсили празничното настроение, да вдъхнови хората да отворят сърцата си за другите и да покаже, че симбиозата между външната реклама и градската среда е напълно възможна. Кауза, по която тя работи активно през последните години. А кой знае – може би вълшебството, създадено от „Метрореклама“, ще вдъхновява не само по Коледа.

Прочети още

Виж всички

Още от мрежата

Виж всички