Успешният бизнес носи отговорността да споделя блага в името на по-доброто утре за всички. Това е философията, зад която стои „Моушън артс“ ООД – компанията, позната с търговската си марка „Метрореклама“, и нейният управляващ директор Зарина Генчева.
Коледното вълшебство неизменно носи вдъхновение, но за някои то е и повод да инвестират не само емоция и време, а и истинска грижа към околните. Именно това прави „Метрореклама“ за втора поредна година, продължавайки своята последователна мисия да допринася за по-красива и стойностна градска среда. И тази Коледа компанията отново украси знакови места в столицата – ул. „Московска“, Народния театър, ледената пързалка при Орлов мост, както и Националната опера в партньорство с фондация „Кремена и Кирил Домусчиеви“. Светлини, коледни елхи и празнични инсталации преобразиха пространствата, създавайки настроение, което стопля душите и събужда усмивки.
За Зарина Генчева градската среда е домът на всеки софиянец – място, което трябва не само да радва окото, но и да носи усещане за стойност и самочувствие. Според нея София притежава всички предпоставки да се нареди до европейски столици като Виена, Париж и Берлин, стига развитието на градската среда да не отстъпва от дневния ред. Визията обаче не е достатъчна сама по себе си – тя върви ръка за ръка с отговорност, ангажираност и възпитаване на култура на поведение и общуване. Именно тази среда е основа за изграждането на качествено общество и представлява инвестиция в бъдещите поколения. Хармонията в градската визия, по думите ѝ, е резултат от общи и последователни усилия на общини, урбанисти, бизнес и граждани – синергия, за която София вече е достатъчно зряла.
Традиционният проект на „Метрореклама“ за коледната украса на столицата се надгражда всяка година и е естествено продължение на стремежа към гостоприемна и вдъхновяваща градска среда. Особен акцент в тази визия е поставен върху културата и изкуството чрез целенасочени инвестиции в храмовете на българската култура – Националната опера и Народния театър. Тази година операта се превърна в истински дом на Дядо Коледа – с внушителната му шейна с подаръци и пищни коледни елхи, украсени с авторски играчки, създадени от екипа на „Метрореклама“. В Народния театър „Иван Вазов“ празничната концепция надхвърля традиционната украса и отдава почит на твореца – освен сияещи елхи, горящи камини и рисуван килим, посрещащ зрителите, пространството е допълнено с елегантни фотографии на актьорите, поставени в коледни рамки.
Философията зад всички тези инициативи е ясна – успешният бизнес има моралното задължение да споделя и да инвестира в каузи с обществена полза. Възходящото развитие няма истинска стойност, ако не допринася за по-красив и смислен живот за всички. А способността да предизвикаш усмивка у хората е малко вълшебство с голяма сила.
По пътя си на благодетел Зарина Генчева поставя грижата за визията на столицата сред основните си приоритети – за да подсили празничното настроение, да вдъхнови хората да отворят сърцата си за другите и да покаже, че симбиозата между външната реклама и градската среда е напълно възможна. Кауза, по която тя работи активно през последните години. А кой знае – може би вълшебството, създадено от „Метрореклама“, ще вдъхновява не само по Коледа.
Прочети още
Виж всички
Джордж Клуни обяви: "Повече няма да целувам други жени" 16 Декември 2025
Трогателните последни думи, които Ози Озбърн казва на съпругата си 15 Декември 2025
Коментари
Още от мрежата
Виж всички
Комета от друга звездна система прелита край Земята 16 Декември 2025
Няма въведени кометари.