Гуруто на конфитюрите Дона Колинс остро разкритикува кайсиевото сладко на Меган Маркъл с марката „As Ever“, след като продуктът бързо се разпродаде онлайн.

„Наистина е разочароващо, че Меган продава плодово сладко – това е нещо, което правиш, когато конфитюрът ти се провали“, казва собственичката на Jelly Queens, цитирана от Daily Mail.

„В индустрията на конфитюрите 'сладко' наричаме нещо, което не се е получило. Може да съдържа най-добрите съставки, но ако конфитюрът ми стане прекалено течен, слагам етикет 'сладко' и толкова. Няма извинение за това. Би трябвало да е перфектен.“

Колинс също така критикува избора на Маркъл да използва „традиционно отглеждани кайсии, върху които със сигурност са използвани пестициди“.

„А защо използва пектин, който е желиращ агент, освен ако не е защото сладкото ѝ е било твърде течно? Повечето сладка дори не използват пектин“, заключава бившата участничка в „MasterChef“.

Сладкото на херцогинята на Съсекс, което беше пуснато в петък в индивидуален буркан ($9) и в луксозна подаръчна опаковка ($14), се разпродаде за минути.

Колинс обаче намекна, че успехът на Маркъл се дължи на това, че е „произвела само малка партида“.

„Не знам кой точно прави нейното сладко, но всички знаем, че това не е Меган“, заяви тя. „Звучи така, сякаш изобщо не знаят какво правят.“

Прочети още

Виж всички

Още от мрежата

Виж всички