Меган Маркъл е доста заета напоследък. Вчера тя обяви името и датата на излизане на своя нов подкаст.

В сряда вечерта, с публикация в Instagram, 43-годишната Меган сподели вълнението си около старта на проекта в един доста натоварен за нея месец.

Меган публикува своя снимка, на която е облечена със синя риза, а косата ѝ е вързана на опашка със следното послание: "Толкова съм развълнувана да споделя с вас още нещо, върху което работих: “Confessions of a Female Founder,”  – моят нов подкаст с @lemonadamedia!"

Меган е подписала договор с компанията, основана от жени, през февруари 2024 г., като компанията също така ще преиздаде първият й подкаст Archetypes.

Херцогинята написа още: „Водих откровени разговори с невероятни жени, които са превърнали мечтите си в реалност и са разраснали малки идеи до изключително успешни бизнеси.

Те споделят своите съвети, трикове (и неуспехи) и ми позволяват да черпя от техния опит, докато изграждам своя собствен бизнес. Както винаги, това беше изключително поучително, вдъхновяващо… и забавно! (Защото какъв е смисълът, ако не можем да се забавляваме в това диво приключение?) Първият епизод излиза на 8 април!“

Подкастът ще има общо 8 епизода и ще излиза веднъж седмично. Това е първият оригинален подкаст на Lemonada Media, основан от Джесика Кордова Крамер и Стефани Уителс Вакс.

Меган заяви в изявление: „Толкова съм горда с това, което създаваме, и с откровените разговори, които водя с други жени основателки, докато разкриваме всички обрати по пътя на изграждането на един бизнес.

Благодарение на приятелствата и връзките си можем да навлезем в дълбочината на нещата, които всеки иска да знае, когато създава бизнес – и които аз самата използвам, докато изграждам своя собствен с As ever.“

„Като жени предприемачи, Стеф и аз сме благодарни, че имаме възможността да създадем заедно с Меган точно този подкаст, който самите ние бихме искали да имаме, когато стартирахме Lemonada,“ заяви главният изпълнителен директор и съосновател на Lemonada, Джесика Кордова Крамер.

„Меган е толкова топъл и приветлив човек и това се усеща в нейните интервюта. Тя създава комфортна среда, в която нейните гости споделят завладяващи лични истории и се отварят по начин, по който вероятно не са го правили публично досега. Слушателите могат да очакват разговори, които приличат повече на неформални приятелски срещи, отколкото на заседания в заседателна зала,“ добави главният творчески директор и съосновател на Lemonada, Стефани Уителс Вакс.

Меган и Хари преди това имаха договор със Spotify, който първи пусна подкаста им Archetypes през август 2022 г. Сделката, обявена в края на 2020 г., беше оценена на около 25 милиона щатски долара (18 милиона британски лири).

В рамките на 12 епизода Меган разговаряше с известни личности, историци и експерти за историята на стереотипите, насочени срещу жените. Сред гостите бяха тенис звездата Серина Уилямс, певицата Марая Кери, Парис Хилтън и актрисите Минди Кейлинг и Констанс Ву.

Прочети още

Виж всички

Още от мрежата

Виж всички