Специално брашно за козунаци „Брей!“ е 150-ият артикул от асортимента на българската собствена марка на Kaufland България. Продуктът беше представен от екипа на компанията навръх 5-ия рожден ден на бранда „Брей!“ и дни преди великденските празници. С него Kaufland България заявява категоричното си присъствие в сегмента „собствени марки“ на родния пазар, а портфолиото на „Брей!“ обхваща всички ключови продуктови групи. От старта си марката е реализирала оборот за близо 100 млн. лв. като за 5 години е удвоен броят на българските производители и доставчици, които осигуряват продукцията. 55 са българските компании, които осигуряват 150-те продукта от асортимента на „Брей!“ към момента.
„Щастливи сме, че успяхме да представим на нашите клиенти най-новия ни, 150-и артикул под марката „Брей!“ – брашно, изключително подходящо за приготвяне на козунаци за предстоящите празници. Това е поредният артикул, специално подбран в асортимента на нашата собствена марка и чрез него отправяме благодарностите ни за лоялността на нашите клиенти, които оценяват усилията ни и превръщат „Брей!“ в най-бързо развиващата се собствена марка у нас.“, коментира Кристина Кръстева, ръководител направление „Сухи храни“ и прокурист в Kaufland България.
Богатият асортимент на марката включва артикули, които са от почти всички продуктови категории – плодове и зеленчуци, месо, колбаси, млечни храни, яйца, хляб, консервирани храни, плодови напитки, вино и захарни изделия. Затова и 2/3 от българските потребители заявяват, че портфолиото съдържа всички търсени от тях типове артикули. Вътрешно проучване на компанията показва, че 80% от клиентите на Kaufland са напълно доволни от продуктите „Брей!“, а 72% посочват, че именно разнообразието и родният вкус са това, което ги кара да избират марката. От скоро на пазара под марката „Брей!“ Kaufland предлага още 4 продукта - сокове и нектари „Брей!“. Соковете от собствента марка са в разфасовка от 1 литър и с 4 вкуса – ябълка, праскова, кайсия и домат.
„Kaufland отчита повишен интерес на българските потребители към родна продукция, затова през 2025 година планира да увеличи асортимента на „Брей!“ с още 17 нови стоки. Само за 2024 г. ритейлърът отчита ръст от близо 20%, което прави „Брей!“ най-бързо развиващата се собствена марка на пазара.“, сподели Теодора Арапоглу, директор „Маркетинг“ в Kaufland България.

Гаранции за качество
За да се гарантира високото качество на „Брей!“, всички продукти от марката преминават многостепенен контрол на качеството.
В селекцията за плодовете и зеленчуците Kaufland залагат само на най-познатите и предпочитани сортове, отглеждани при повишени условия за качество - от произхода на семената, почвата, напояването, логистиката. В допълнение на това тяхното качеството е стриктно контролирано и чрез международните сертификати GLOBAL G.A.P и GRASP, които притежават 100% от производителите им. Плодовете и зеленчуците преминават включително анализи и за над 700 пестицида.
Месните продукти „Брей!“ са с 4-степенен контрол на качеството и притежават международния сертифакт за качество TÜV NORD.
Най-търсените продукти „Брей!“
Сред най-търсените продукти „Брей!“ в категорията „Месни и млечни“ са кюфтета и кебапчета, кисело мляко, яйца и сирене. В категорията „Пакетирани храни“ водачите са лютеница, хляб и мед. От плодовете „Брей!“ на най-голям интерес се радват ягоди, малини и червена ябълка, а при зеленчуците - връзка зелен лук, магданоз и къдрава маруля.
Прочети още
Виж всички
Избери си яйце и виж великденския си късмет 18 Април 2025


Дженифър Гарнър – доброто момиче на Холивуд 17 Април 2025

Виктор Чучков-син на гости на „Софийски истории“ 16 Април 2025
Коментари
Още от мрежата
Виж всички

Цитат на деня 19 Април 2025

Куражът може да трансформира вашето лидерство 19 Април 2025

Няма въведени кометари.