Скандинавската верига за домашно обзавеждане JYSK представи новата си колекция градински мебели и аксесоари за декорация, както и бъдещите си планове за развитие в страната.
В колекцията градински мебели 2025 продуктите за сезон пролет/лято са вдъхновени от новите тенденции DRYLANDS и NOMADE, които отразяват стремежите и тревогите на съвременното общество. Светлите и зелени нюанси за открито заемат централно място в колекцията. Любителите на скандинавския дизайн могат да намерят новите серии във всички физически или онлайн магазини на JYSK България. За поредна година колекциите на датската верига подчертават яркостта и простора на живите цветове на природата, създавайки хармонична и приветлива атмосфера.
DRYLANDS постига фин баланс между форма и функция, където простотата съжителства с текстура, топлина и луксозна атмосфера. Различни видове камък са на мода, заедно с полирани повърхности, дърво и набраздено стъкло. Графичните елементи играят централна роля, като слънцето, добавящо препратки към лятото, и използването на рибите за графики, вдъхновени от природата. Контрастът се намира в смесването на по-тъмни основни цветове с бяло, черно и тъмно маслинено с жълти и лимонени тонове.
NOMADE е вдъхновена от свободолюбивата същност на бохемския живот и смесва различни стилове, цветове и размери. Крайният резултат е дизайн, който говори на универсален език и разказва историята за това кои сме и откъде идваме. NOMADE комбинира различни тонове, за да се подчертае значението на петролните и розовите нюанси. Топлата основа придава баланс, а сезонните цветове внасят светлина и яркост в по-тежките, по-тъмни тонове.

Маслинено зеленото е в центъра на новите колекции. Комплектът за отдих TEGLUM предлага стилни възможности за отдих, докато подреждащите се столове INGSTRUP предлагат практично решение за хранене на открито. Иновативните дизайни с въжета и плетени нишки заемат централно място в новите колекции. Мебелите DRUMMEHOLM и STOVNER създават усещане за ефирност и лекота, а комплектът FJAND се откроява с неутрална естетика. Новият комплект за почивка DAMFENNER, с плетените си детайли, създава вечен и привличащ вниманието модел, който е отличен избор за всяко външно пространство.
Комплектът дивани LILLEHOLM, масата FUGLSAND и столовете RADSTED въвеждат свежа актуализация на класическата колекция от твърда дървесина. Всички дървени градински мебели на JYSK са сертифицирани по FSC® (FSC® N001715), което гарантира отговорно снабдяване с материали от устойчиво горско стопанство.
“JYSK продължава да следва философията на своя основател и 46 години след като Ларс Ларсен стартира този успешен бизнес, компанията все още е водена от желанието си да се развива и да предоставя все по-добри продукти и услуги на своите клиенти. За по-малко от година успяхме да стъпим на два нови континента - Южна Америка и Африка, да затвърдим позициите си в Европа и да дадем възможност на жителите на 50 държави да се докоснат до концепцията hygge като начин на живот. Пожелаваме си тази приказка, чието начало е поставено през 1979 г. в Дания, да продължи да носи уют и топлина на още повече любители на скандинавския дизайн.”, каза Мартин Фин Ааманд, Head of Communiciations and PR, JYSK.
“Продължаваме разширяването си в България и това означава откриване на нови позиции и предлагане на много кариерни възможности за нашите колеги. Обещанието ни към служителите на JYSK е „Донесете отдаденост, срещнете се с възможности“. Tърсим нови колеги, които имат желание за растеж, отдадени са и са готови да учат и да се развиват, за да могат да направят следваща стъпка в кариерата си. За да бъде експанзията ни устойчива, ние вярваме в това да помагаме на служителите да бъдат все по-добри всеки ден и им предлагаме различни програми за развитие, като Програма за таланти, Програма за стажант-мениджър на магазини и Програма за стажант-мениджър на регионални мениджъри. Всеки, който обича да работи с хора и иска кариера в търговията на дребно, ще намери много възможности в JYSK.“, сподели Яна Василева, HR бизнес партньор, JYSK България.

Плановете за развитие на JYSK България до края на следващата финансовата година.
И тази година JYSK България успешно следва стратегията си за отваряне на поне 5 нови обекта годишно, като от началото на 2025 г. до сега бяха открити 4 обекта: в Равда, Велинград, Ботевград и Петрич. Предстои да бъдат отворени още 3 нови магазина – на 15 май в град Бургас, а по-късно през годината още един обект в София и един в Козлодуй. В края на този месец магазинът в Пловдив, който понастоящем се намира в Retail Park Raykov, ще бъде преместен в Park Maxx. В рамките на 2025 г. още 5 от обектите на JYSK ще бъдат модернизирани до концепция 3.0.
Фокусът на веригата у нас за следващата финансова година ще е следването на стратегията за откриване на минимум 5 нови магазина и модернизирането на още толкова. През есента предстои и отбелязването на 20-годишнината на JYSK България, по който повод веригата подготвя множество изненади за своите клиенти. От продуктова гледна точка, фокус ще са матраците, като предстои обновяване на студиото за матраци и добавянето на още артикули, съобразени с очакванията на българските потребители.
Резултатите и прогнозите от българския пазар продължават да са сред най-добрите за веригата на глобално ниво. Към момента за 2025 г. трите най-купувани категории в България са мебели за дома, градинско обзавеждане и домакински стоки. Най-голямо увеличение на продажбите към момента за тази година се наблюдава при мебели за дома, баня и спално бельо – средно с около 20% ръст на категория. От летните колекции най-продавани са подреждащите се столове Leknes, Lervik и Gudhjem, както и комплектите за отдих, където JYSK България е с най-богатия асортимент на българския пазар. Най-предпочитаните комплекти за отдих са Vonge, Hornslet и Aggestrup.
От стъпването си на българския пазар през 2005 г., JYSK има 57 обекта, включително и онлайн магазина на компанията, с общо над 750 служителя.
Увеличава се удовлетвореността на служителите в JYSK България.
Проучване за удовлетвореността на служителите в JYSK България – ESS, показва сериозно увеличение на степента на удовлетворение, спрямо резултатите от предишната година. В ESS 2025 са взели участие всички служители в JYSK България, като по всички показатели се отчита ръст с минимум 3 пункта. Удовлетворението от условията на работа се е увеличило до 83 от 100 пункта, лоялността се повишава до 90 от 100 пункта. Ценностите на компанията са оценени с 89 от 100 пункта, репутацията с 90 от 100 пункта. Проучването е направено сред всички служители на JYSK в магазините, дистрибуторските центрове и офисите на веригата.
Експанзията на JYSK в глобален мащаб.
За своето 46-годишно развитие веригата JYSK има над 3 500 обекта в 50 държави в света, в 29 от които оперира директно, а в останалите 21 – посредством свои франчайзи. Само за последната финансова година компанията отваря над 137 нови магазина. От началото на 2025 г. скандинавската верига обяви плановете си за изграждане на дистрибуционен център в Испания, който трябва да е готов до 2028 г., отварянето на обект 100 в Италия, първи магазин в Уругвай, откриване на технологичен хъб в Португалия.
Тази година, в рамките на само два месеца – април и май, JYSK стъпи и на нови два континента, откривайки първите си магазини там – Уругвай в Южна Америка и Мароко в Африка.
От 2023 г. скандинавската верига JYSK е и на турския пазар, като до днес веригата откри общо 5 свои магазина там. Retail Manager за JYSK Турция е Любен Мишев, а дейностите на JYSK в Турция се координират от регионалната организация JYSK Румъния, България и Турция.
Прочети още
Виж всички


Цветно послание: Какво значение носи всеки цвят лале 22 Април 2025

Коментари
Още от мрежата
Виж всички
Денят в цифри 09 Май 2025



Няма въведени кометари.