Готварското шоу на Меган Маркъл беше осмяно в едно от малкото издания, за които тя самата е казвала, че чете – The Economist.

Херцогинята на Съсекс се надяваше With Love, Meghan да пожъне успех след неособено топлия прием на предишните ѝ проекти в Netflix. Въпреки това, критиките са остри, и то не само от британските таблоиди, които отдавна я атакуват.

Американски издания – включително Time, което някога я включи в списъка си със 100-те най-влиятелни личности – също са критични. Сега и The Economist, което Меган спомена, че чете по време на събитие за Международния ден на жената през 2019 г., последва този пример.

„Новото шоу на Меган Маркъл в Netflix няма връзка с реалността“, гласи заглавието на рецензията в списанието.

"В един епизод Меган Маркъл се усмихва на малини върху торта, в следващия се смее на хризантеми, а в третия е напълно очарована от пчели."

Меган отдавна е мишена за британски вестници като The Sun и Daily Mail, които се противопоставиха на нейното напускане на кралското семейство. В продължение на години херцозите на Съсекс можеха да припишат голяма част от критиките към тях на предразсъдъците в британската преса.

В последно време обаче негативното отношение се разпространи далеч отвъд британските вестници, част от така наречената „кралска рота“, засягайки и американски издания като Variety, Time и The Hollywood Reporter. Политическият гигант The Economist е със седалище в Лондон и офиси в Ню Йорк и Сан Франциско, като обикновено избягва шума около Хари и Меган.

В рецензията на The Economist се посочва: „Както обяснява самата тя, желанието ѝ е да "сподели малки съвети и трикове" за забавление с приятели и по-позитивен живот. Като например: уверете се, че се омъжвате за член на британското кралско семейство. Това определено помага.“

„Или: уверете се, че Netflix ви плаща огромна сума, за да покажете внушителния си имот, включително зеленчукова градина, кошери и кокошки, които снасят пресни яйца. Това също помага.“

Статията прави неблагоприятно сравнение със заглавието: „Нека ядат (и правят) торта“, придружено от предупреждението: „Кралските особи често са обичали простия живот: Мария Антоанета се забавляваше чудесно в именито си близо до двореца Версай – докато не престана.“

Меган спомена, че е читател на списанието, когато по време на събитие за Международния ден на жената в King’s College London през март 2019 г. я попитаха дали следи X (тогава известен като Twitter). Тя отговори: „Личното ми решение е да не се подхранвам с негативизъм, а да бъда по-фокусирана върху каузи и действия.“

„За мен това е сложен въпрос, защото не съм част от социалните мрежи в момента. Не ги следя. Съжалявам, но не. За мен това е личен избор. Но чета The Economist.“ Тогава Меган каза, че предпочита „журналистика, която наистина отразява неща, които ще имат въздействие."

В рецензията на The Economist се посочва: „Госпожа Маркъл казва, че не се стреми към съвършенство, а към радост.“

„Това е очарователно, макар и не точно формулировката, която други в двореца биха използвали, тъй като те обикновено залагат повече на думи като "трудна" и "груба", когато я описват. Но може би тези служители на двореца просто не са спрели, за да помиришат – и да се усмихнат на – хортензиите.“

Variety, на чиято корица беше Меган през октомври 2022 г., написа: „With Love, Meghan показва егото на една жена, живееща в Монтесито и не си струва гледането"

Time, които направиха фотосесия с Хари и Меган през 2021 г., след като ги включи в Time 100, коментира: „With Love, Meghan на Netflix е кралски наръчник за домакинство, който не може да бъде по-скучен.“

The Cut, които я интервюира през 2022 г., бяха по-положителни: „Пропагандата на With Love, Meghan действа върху мен, и съм напълно убедена, че херцогинята на Съсекс никога не би ми продала нискокачествен чай от хибискус. Медът идва с пчелна пита!“

Прочети още

Виж всички

Още от мрежата

Виж всички