Александро Микеле, креативният директор на модната къща, проведе есенното си шоу в една дистопична, напомняща на продукциите на Дейвид Линч, реконструкция на обществена тоалетна. Пространството беше осветено в червена светлина, а стените бяха обградени от обикновени мивки и огледала, както и врати към кабини за тоалетни. Гостите любопитно надничаха в празните кабинки, разбирайки че във Valentino има място само за тоалети, но не и за тоалетни.
Шоуто започна със силно пускане на вода, което прозвуча от високоговорителите, докато редици от голи крака се появяваха на пода на всяка кабина, видима под долната част на вратите. Светлините започнаха да мигат и след няколко секунди започна да звучи техно музика. Модели на различна възраст започнаха да излизат от кабинките, а вратите щракваха зад тях.
Е, иоблеклата със сигурност не бяха подходящи за посещение в тоалетната. Колекцията на Микеле беше изцяло отдадена на фантазията и разкрепостения лукс - неговата специалност. Тоалетната е просто начин да се изследва идеята и силата на интимността, каза Микеле на пресконференцията след шоуто.
„Вътре и вън“ беше фраза, която Микеле използва няколко пъти, когато описваше колекцията, обяснявайки, че по много начини тези визии са за прикриване и разкриване. „Голота, която наистина ми харесва,“ сподели той с усмивка. „Да виждаш дупета и гърбове, свикнали сме да ги виждаме в антични скулптури в Рим. Аз съм много свикнал с голотата, а сега младите хора се замислят за това по различен начин."
Прочети още
Виж всички
Обувките на Пролет 2025 са... смели 11 Март 2025

Полата, която всички ще носим тази пролет 06 Март 2025

5 тенденции в грима, които ще направят тази пролет вълнуваща и ярка 28 Февруари 2025

Коментари
Още от мрежата
Виж всички



Няма въведени кометари.