Wizz Air днес отбелязва 20-годишния си юбилей от старта на дейността си в страната с голяма изненада за всички пътници – до 20% намаление на избрани полети, излитащи от и до страната. Промоцията е валидна само днес, 19 септември2, за резервации през уебсайта и мобилното приложение на авиокомпанията.

През последните две десетилетия Wizz Air непрекъснато разширява своята мрежа като днес оперира от София, Варна, Пловдив и Бургас, свързвайки страната с 55 атрактивни дестинации в Европа и извън нея. Пътниците вече могат да открият и най-новите маршрути в мрежата на авиокомпанията – от Варна и Пловдив до Братислава и от София до Кишинев, Прага, Торино, Маракеш и Варшава, както и до екзотичната Палма де Майорка и слънчевата Ламеция Терме. А през ноември се завръщат и дългоочакваните полети до Абу Даби.

Юбилейната седмица на Wizz Air, която стартира още в понеделник, се превърна в истински празник за българските пътници. През тази седмица, на полети от Варна до Милано, както и от София до Милано и Айндховен, 24 късметлии откриха специални „розови билети“ в джобовете на седалките си. Тези билети бяха скрити от екипажите на Wizz Air, за да отпразнуват годишнината, а пътниците ще могат да използват тези ваучери за следващото си пътуване с WIZZ.

Днес центърът на София пък оживява с играта „Лов на съкровища“3, в която участниците ще търсят четири тайни локации от 12:00 до 15:00 ч., водени от улики в Instagram профила на авиокомпанията, а най-бързите ще спечелят по два двупосочни билета до четири вълнуващи дестинации.

От старта си в България през 2005 г., Wizz Air се утвърди като водеща нискотарифна авиокомпания, осигурявайки удобни и достъпни полети до 19 държави. Днес авиокомпанията разполага с 8 самолета, базирани в София и Варна (9-ият пристига през октомври), и екип от над 350 служители, които ежедневно гарантират качественото пътуване за милиони български пътници. През тази година Wizz Air отбеляза и 8-ата годишнина на базата си във Варна с успешния старт на новия маршрут Варна – Милано Бергамо.

„Празнуваме 20 години в България с огромна благодарност към всички пътници, които ни се довериха през годините. Ще продължаваме да предлагаме атрактивни дестинации и пътувания на разумни цени на българските пътници и да ги обслужваме в съответствие с нашите ангажименти от инициативата „Customer First Compass“, коментира Анастасия Новак, мениджър „Корпоративна устойчивост и комуникации“ в Wizz Air. „Нашата цел е да отбележим юбилея не просто с цифри, а с преживявания – от специалните оферти до игрите и новите маршрути, които правят пътуването още по-вълнуващо. Благодарим Ви, че сте с нас днес и че ни избирате за Вашето пътуване. Let’s WIZZ!“

Прочети още

Виж всички

Още от мрежата

Виж всички